Sygeplejerske til dagvagt (Barselsvikariat) - Vil du være med til at skabe fremtidens sygepleje i Egedal kommune?

Din mulighed for meningsfuld indflydelse i en tid med forandring.

 

Vi står midt i en spændende forandring i vores organisation og søger derfor en dedikeret sygeplejerske, der ønsker at bidrage til udviklingen. Generelt i kommunen, ønskes en mere borgernær hjemme- og sygepleje. Formålet er at styrke det tværfaglige samarbejde, fremme faglig udvikling og opretholde høj kvalitet i det sundhedsfaglige arbejde på tværs af forskellige faggrupper omkring borgerne.

 

Jobbeskrivelse:

Den 1. april 2024 ændrede vi organiseringen til tværfaglige teams. Dagvagtens medarbejdere fra både sygepleje og hjemmepleje møder ind på et fælles arbejdssted og refererer til samme ledelse. Rigtig mange elementer i organisationsændringen kører allerede, men vores nye sygeplejegruppe er i høj grad med til at præge udviklingen i Ølstykke gruppen.

 

Kommende arbejdsfællesskaber vil også inkludere rehabiliteringskonsulent og sygeplejefaglig koordinator samt et tæt samarbejde med visitationen. Der vil ligeledes være tæt samarbejde med øvrige sygeplejersker og ressourcepersoner i organisationen på tværs.

 

Ud over vores tætte samarbejde og sparring med hjemmeplejegrupperne, hvor vi blandt andet afholder ugentlige borgermøder og tværfaglige borgerkonferencer, fungerer vi også som engagerede uddannelsessteder for sygeplejestuderende.

 

Som sygeplejerske hos os vil du:

  • Være en del af et dynamisk arbejdsmiljø, hvor din sundhedsfaglige ekspertise værdsættes og anerkendes.
  • Have en betydningsfuld rolle inden for klinisk lederskab og koordinerende opgaver over for borgerne og vores tværfaglige samarbejdspartnere.
  • Arbejde selvstændigt og som en del af et støttende og inkluderende team, der prioriterer trivsel, samarbejde og humor i hverdagen. 
  • Mulighed for faglig udvikling 
  • Attraktive personalegoder/rabataftaler og mulighed for anvendelse af Den Fleksible Arbejdsplads, hvor du bl.a. har stor indflydelse på egen vagtplan.
  • Mulighed for at præge udviklingen og den nye organisering af sygeplejersker i gruppen.
  • En engageret og lyttende leder med interesse for din trivsel.

 

Kvalifikationer:

For at blive en del af vores team skal du have:

  • Autorisation som sygeplejerske
  • Evne til at trives i et miljø med tværfagligt samarbejde
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • Kompetence i klinisk lederskab og koordinerende opgaver
  • Høj grad af social kapital og faglig refleksion
  • Stærke kommunikationsevner og empati for borgeren som er vores fokus
  • Lyst til at være med til at skabe en ny sygeplejerskegruppe og have lyst til at være med til at præge udviklingen
  • En positiv indstilling og engagement i at levere enestående sygepleje
  • Kørekort

 

Arbejdsmiljø:

Vores arbejdsmiljø er kendetegnet af en uformel atmosfære og en positiv arbejdskultur, hvor samarbejde og gensidig sparring er fundamentale elementer i det daglige arbejde. Vi vægter social kapital og faglig refleksion højt. I gruppen værdsætter vi et godt grin, og det gode arbejdsmiljø er noget, som vi skaber sammen, og som vi sammen tager ansvar for.

 

Lyder det som udfordringer, der matcher dine kompetencer og ambitioner, vil vi glæde os til at modtage netop din ansøgning.

 

Yderligere oplysninger

Stillingen er et barselsvikariat og som udgangspunkt er ansættelsen på 37 timer ugentligt, med weekendvagt hver 4. weekend. Tiltrædelse hurtigst muligt.


Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og jf. principperne for Ny Løn.

Har du lyst til at høre mere om stillingen eller at besøge os, er du meget velkommen til at kontakte leder af Ølstykke hjemmepleje Mai Lund Kirkegaard på telefon 3036 8378.


Ansøgningsfristen er den 19. maj 2024 - men send gerne din ansøgning snarest, da vi forventer at indkalde til samtaler løbende.

Uddannelsespapirer vedhæftes ansøgningen.

Ved ansættelse i denne stilling forudsætter Egedal Kommune, at du er indstillet på at indhente og aflevere en straffeattest, hvis det bliver dig, som får tilbudt stillingen. Ansættelsen vil være betinget af, at den indhentede straffeattest ikke giver anledning til bemærkninger.

Ønsker du mere information om Egedal Kommune kan du søge denne på kommunens hjemmeside www.egedalkommune.dk.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven

I Egedal Kommune er der plads til det hele menneske


Som ansat i Egedal Kommune skal der både være plads til det gode arbejdsliv og det gode privatliv. Det kalder vi ”Den fleksible arbejdsplads”. Med den fleksible arbejdsplads skaber vi de bedst mulige rammer for medarbejdere og ledere. Vi tror nemlig på, at der skal være mulighed for at tilpasse sit arbejdsliv til sin konkrete livssituation. Det gør vi, fordi vi tror på, at medarbejdere som oplever sammenhæng i hverdagen, skaber gode resultater for vores borgere i kommunen. I Egedal findes der ikke én enkelt løsning for fleksibilitet, det afhænger nemlig både af den konkrete stilling og af den konkrete livssituation.

Egedal Kommune har cirka 45.000 indbyggere og 3.800 medarbejdere. Vi er organiseret med en direktion, seks fagcentre og to tværgående servicecentre. I Egedal Kommune lægger vi generel vægt på helhedsorienteret tænkning og tværgående samarbejde præget af dialog, anerkendelse og tillid. Vi er også en arbejdsplads, som tør gå nye veje med tætte og tværgående samarbejder under temaet ”Fælles om opgaven”. Vi finder det naturligt at samarbejde om opgaver, der ligger i mellem og på tværs af organisatoriske søjler og hierarkier. Egedal Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund. Læs mere om os på EgedalKommune.dk
Stillingskategori: Sygeplejersker
Arbejdsstedets adresse: Tofteparken, 15, 3650 Ølstykke
Ansættelsesvilkår: Vikariat
Arbejdstid: Fuldtid
Kontaktperson: Leder Mai Lund Kirkegaard
Telefon: 3036 8378
Frist:
Tiltrædelse: Efter nærmere aftale
Egedal Kommune
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
Tlf. 7259 6000