Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes foretrukne bank? I Arbejdernes Landsbank har vi en mission om at skabe værdi for vores kunder gennem finansiel rådgivning på et højt fagligt niveau. Vi søger derfor en kunderådgiverservice, som vil være med til at understøtte den gode kundeoplevelse.
Jobbet som kunderådgiver service
Jobbet som kunderådgiverservice giver dig en varieret arbejdsdag lige fra at møde kunden til administrative opgaver. Opgaver løses selvstændigt, men også i tæt samarbejde med dine kollegaer. Alle i Teamet er ansvarlige for at tage godt imod såvel nye som nuværende kunder, da energi og imødekommenhed skaber det bedste fundament for den gode kundeoplevelse.
Din person
Du motiveres af kundekontakt og er klar til at hjælpe kollegaer.
Du kan have flere forskellige baggrunde:
Derudover forestiller vi os, at du kan nikke genkendende til følgende:
Bliv en del af vores team
Filialen i Åbyhøj er et team på i alt 17 kollegaer inkl. Ledelsen, som omgås i et stærkt socialt og fagligt miljø.
Vi er specielt kendetegnet ved en tæt og nærværende relation med kunden, hvor vi giver kvalificerede anbefalinger. På team-niveau opfordrer vi altid til ærlig kommunikation og feedback, så vi hele tiden udvikler og yder den bedste rådgivning. Derudover prioriterer vi socialt samvær i teamet.
Filialen er beliggende på adressen: Silkeborgvej 228, 8230 Åbyhøj.
Vi vil være landets bedste arbejdsplads…
… og det er ikke bare tomme ord. Som medarbejder i Arbejdernes Landsbank får du plads til både dit arbejde og dit privatliv med mulighed for fleksible arbejdstider og evt. hjemmearbejde. Vi prioriterer din udvikling og tilbyder løbende kompetenceudvikling samt karrieremuligheder. Det kan du læse mere om her.
Vi tilbyder også en række medarbejdergoder som sundhedsforsikring, tandforsikring, ekstra ferietillæg, 6. ferieuge, 5 omsorgsdage og meget mere, som vi glæder os til at fortælle dig om.
Er du klar til at blive go-to person for dine kunder?
Vi vil løbende gennemgå ansøgninger og håber derfor, at vi hører fra dig snarest muligt. Du behøver kun at sende et CV, men skriv gerne et par linjer om, hvorfor du søger jobbet. For at sikre en fair rekrutteringsproces, bedes du undlade at vedhæfte billede og oplysning om alder.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte privatkundechef Glenn Vestergaard på tlf. 3848 4188 / 3056 1118.
Ansøgningsfristen er den 25.4.2025.
Fast
Fuldtid
Dag
25.04.2025
Hvorfor vil du anbefale Arbejdernes Landsbank som arbejdsplads?
Hvordan er Arbejdernes Landsbank som arbejdsplads?
Hvordan var din start i Arbejdernes Landsbank?
Vi er fokuserede på både etisk og fagligt at være et fyrtårn i vores sektor og et eftertragtet sted at skabe en karriere. Vi har en flad organisation og et stærkt fokus på dedikerede medarbejdere og samarbejde. Det er vores overbevisning, at et sundt og udviklende arbejdsmiljø går hånd i hånd med ambitionen om at drive en af landets bedste banker til gavn for både kunder og medarbejdere.
Læs mereArbejdernes Landsbank er medlem af Finans Danmark/Arbejdsgiver har indgået overenskomst med Finansforrbundet. Som en del af dette fællesskab står vi stærkt, både når det gælder faglig sparring og forhandlinger om personalmæssige vilkår.
Læs mereI Arbejdernes Landsbank tror vi på, at en åben og tilgængelig ledelse giver et trygt og dynamisk arbejdsmiljø, tilfredse medarbejdere og i sidste ende de mest tilfredse kunder. Der er højt til loftet og kort til toppen. På den måde kan vi optimalt udnytte alle de gode resurser og kompetencer på alle trin i organisationen.
Læs mere