planlægger til hjemmeplejen
Attraktiv stilling som planlægger til hjemmeplejen Greve. Vores område i Greve har brug for en planlægger mere. Er du SSA eller sygeplejerske og vil du være med til at præge opgaveløsningen, så vores borgere får den bedste pleje og omsorg, så er der en fantastisk mulighed her.

Vi er rigtig mange fantastiske, dygtige, ressourcestærke og engagerede medarbejdere, men vi mangler en planlægger mere. Som planlægger i hjemmeplejen Greve sidder I 2 sammen, så der er rig mulighed for sparring.

Som leder er jeg stolt af at være en del af en medarbejdergruppe, der vil arbejde indenfor denne sektor og som vægter faglighed og omsorgsfuld behandling af vores borgere højt og som hver dag vil gøre en markant forskel for vores borgere i Greve Kommune.

 

Vi søger en Planlægger mere 37 timer/ugl. Til planlægning af områdets kørelister, samt alt hvad der hører med af administrative opgaver i forbindelse dermed. Mødetid er fra 6.30 den ene uge og 7:30 den anden uge og timerne er herefter fordelt over hverdagene.

 

Trivsel og fleksibilitet er for mig en grundlæggende byggesten for at skabe og bibeholde det gode arbejdsmiljø, hvorfor jeg også prioriterer nærværende ledelse. Jeg vægter faglig sparring, kvalitet, kontinuitet og udvikling højt. Jeg prioriterer løbende faglige udviklingsmøder og personalemøder, samt planlæggermøder, da det er vigtigt for mig, at alle er godt klædt på til at varetage opgaverne.

 

DU SKAL BESIDDE FØLGENDE FAGLIGE OG PERSONLIGE EGENSKABER

  • Du skal have uddannelse og autorisation som social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske og have interesse for hjemmeplejen.
  •  Du ser det som en spændende udfordring, at kompleksiteten i opgaverne i det nære sundhedsvæsen er steget.
  •  Du skal have kendskab til planlægning i omsorgssystemet Nexus.
  •  Du arbejder selvstændigt, kan planlægge din dag, er i stand til at identificere, opspore og vurdere faglige problemstillinger samt mestre iværksættelse af kompetent hjælp til den enkelte borger.
  •  Du skal være omstillingsparat og fleksibel, og deltage aktivt i forskellige implementeringer 
  •  Du er omhyggelig og præcis i dit daglige arbejde samt i din dokumentation og formår at balancere mellem individualistrollen og teamsamarbejdet.
  •  Du skal have evnen til at kunne skabe og bevare overblikket i en travl hverdag
  •  Du skal have gode kommunikationsevner og en anerkendende tilgang til både til borgere, samarbejdspartnere og kolleger og du udviser respekt for den enkelte.

 

Øvrige oplysninger

Du bliver ansat i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt indhentes børneattest og referencer.

Tiltrædelse pr. 1. maj 2025

Ansøgningsfrist d. 18. marts 2025

Samtaler afholdes 24. marts 2025

 

Jeg håber, at jeg har vakt din interesse, og du vil være min nye Planlægger i hjemmeplejen Greve Har du spørgsmål til stillingerne, så giv et kald og tal med en planlægger på telefon 43560080

 

Med venlig hilsen

Linda Christoffersen – Enhedsleder hjemmeplejen Greve

 

 



Greve Kommune ser forskellighed som en ressource og værdsætter, at vores medarbejdere kommer med forskellig baggrund, personlighed og kompetencer.

Greve Kommunes vision ”Naturligvis Greve – gennem helhedssyn og fællesskaber” understreger vores fokus på at skabe helheder og indgå i fællesskaber.  

Lige nu er vi ca. 2580 ansatte, som skaber rammerne for at Greve Kommune er et attraktivt sted at leve, arbejde og drive virksomhed. 

Søg her

Ansøgningsfrist
18-03-2025

Tiltrædelsesdato
01-05-2025

Arbejdstid
37 timer

Kategori
planlægger

Stillingstype
Sundhed og Pleje

Hjemmeside
greve.dk/



Følg os


Del