Teamleder til Beskæftigelses- & UdviklingsCenter (BUC) – Vejen Kommune

Brænder du for beskæftigelsesområdet og ledelse?

Har du en stærk beskæftigelsesfaglighed og lyst til at lede et engageret team på en arbejdsplads præget af faglig udvikling, tværfagligt samarbejde og formålsdrevet ledelse? Så er du måske vores nye teamleder i BUC – Arbejdsmarkedsafdelingen, Vejen Kommune.

Om os

Vi arbejder målrettet for at bringe borgere tættere på arbejdsmarkedet gennem en helhedsorienteret indsats. Vi har en feedback-kultur præget af tillid, faglig nysgerrighed og en uhøjtidelig tone med plads til både udvikling og humor.

Dine primære arbejdsopgaver

Som teamleder i BUC får du en central rolle i at sikre høj faglig kvalitet i vores indsats. Du skal i tæt samarbejde med lederen sikre en velfungerende organisation, hvor medarbejderne trives og borgerne får den bedste indsats.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte at:

  • udøve formålsdrevet ledelse i samarbejde med lederen af BUC
  • sikre den daglige drift og understøtte høj faglig kvalitet
  • være garant for overholdelse af indsatsmål og deadlines
  • udvikle og implementere nye arbejdsprocesser og metoder
  • koordinere samarbejdet internt og eksternt, så borgerne oplever en sammenhængende indsats.

Hvem er du?

  • Erfaren og tydelig leder med evne til at motivere og skabe engagement
  • Struktureret, resultatorienteret og stærk i koordinering
  • Har ledererfaring, gerne fra beskæftigelsesområdet
  • En positiv, løsningsorienteret teamspiller.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads i udvikling med høj faglighed og medindflydelse
  • En fri og uhøjtidelig tone med fokus på trivsel og balance
  • Frihed under ansvar og stærkt kollegialt fællesskab.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er faststilling på 37 timer ugentligt. Der kan i mindre omfang forekomme arbejde uden for normal arbejdstid. Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om os, kan du finde os her: https://buc.inst.vejen.dk/. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Phu Van Nham på tlf. 40 34 41 41 eller pvnh@vejen.dk.  

Ansøgningsfrist

Sidste frist for ansøgning er onsdag den 09. april 2025. Vi afholder første samtalerunde tirsdag d. 22. april 2025 (formiddag) og anden samtalerunde fredag d. 25. april 2025, hvori der indgår en case. 


Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Ansøg”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på flyttilvejen.dk
Frist: 09-04-2025, 21:59
Kontaktperson:
Phu Van Nham +4540344141
Tiltrædelse: 1. juni 2025.
Jobområde: Jobcenter
Arbejdstid: Fuldtid
Ansættelsesvilkår: Fastansættelse
Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
6600 Vejen
Telefon: +45 79 96 50 00