Profile #216876

Egenskaber: Som din kollega er jeg positiv overfor udfordringer og forandringer, fordi jeg tager ansvar for min egen udvikling. Jeg holder fokus, gør status og bruger tid på de opgaver, der skaber værdi. Jeg arbejder effektivt ved at disponere min tid, organisere mine opgaver og sætter mål. Jeg forventningsafstemmer prioritering og mål for op

marketing digital markedsføring digital marketing markedsføring online marketing virksomhedskommunikation hjemmeside udvikling sociale medier SEO SEM Google Analytics Content Marketing Social Medie strategi cms css html grafiker grafisk design kreativ  

Updated 22. april 2019
My education
10
2018 - 2018

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Det faglige indhold på kursuset i Digital Markedsføring tager udgangspunkt i de kompetencer erhvervslivet efterspørger, med fokus på Sociale Medier og SEO.

Fagmodulet Digital Markedsføring er et akademifag på 10 ECTS point og hentet fra akademiuddannelsen i International handel og markedsføring.

Jeg opkvalificerede min viden indenfor:

Facebook & sociale medier, hvor jeg lærte at lægge en trin-for-trin social media strategi for virksomheder. Dermed kan jeg udarbejde og eksekvere strategier for virksomheder.

Søgemaskineoptimering (SEO) med fokus på grundig viden om søgemaskineoptimering og at strukturere SEO arbejde trin for trin. Jeg praktiserede SEO med de analyseværktøjer, som blev introduceret på kurset, og kan nu følge med og se den udvikling arbejde med SEO medfører.

I E-mailmarketing lærte jeg hvordan virksomheder kan skabe imponerende resultater med e-mails ved at anvende moderne mail-strategi, fængende overskrifter og e-mail tekster. Jeg lærte om effektive metoder til at skaffe abonnenter og at skrive, så målgruppen åbner og læser de mail, virksomheden sender - og ikke mindst også køber fra dem.

Med Google Adwords lærte jeg at opsætte en kampagner, samt hvordan jeg vedligeholder og optimerer den. Med undervisningen i Google Analytics lærte jeg om tracking af online trafik og at analysere data.

Desuden lærte jeg med Google Analytics hvordan virksomheden opsætter sin Google Analytics optimalt og at analysere og forstå indsamlet data, så virksomheden kan bruge den til at optimere på marketing indsatser.

Med teorier og principper lærte jeg hvad der skal til for at lave en brugervenlig hjemmeside.

For at konverteringsoptimere lærte jeg hvordan man ved brug af A/B splittest får den rette viden der skal til for at konverteringsoptimere hjemmesiden.

Med Content Marketing fik jeg opskriften til succesfuld digital kommunikation med gennemtestede og anerkendte virkemidler..
Educational area: Sprog, Media & Kommunikation
Period: april 2018 - maj 2018
8
2015 - 2017

Cand.ling.merc. i Virksomhedskomm.

Aarhus Universitet

Kandidatuddannelsen i Corporate Communication på Aarhus Business & Social Science bygger på teoretisk og praktisk arbejde med strategisk kommunikation i virksomheder, organisationer og institutioner. Jeg lærte at analysere, udarbejde og udføre avancerede kommunikationsstrategier, og om strategisk og kommunikativ ledelse. Jeg arbejdede også med den strategiske kommunikations betydning for virksomheders, organisationers og institutioners strukturer, funktioner og udvikling. I løbet af uddannelsen specialiserede jeg mig i markedsføring, PR, digital markedsføring og rådgivning.
Educational area: Marketing & Business
Period: september 2015 - september 2017
6
2012 - 2015

BA i International Kommunikation og Multimedier

Aarhus Universitet

Bacheloruddannelsen i International Communication and Multimedia har givet mig praktisk viden, teoretisk viden og kompetencer inden for multimedieproduktion, engelsk, kommunikation og marketing.
Uddannelsens internationale fokus betyder, at al undervisning foregik på engelsk. Kombineret med et udlandsophold på 5. semester til Karlshochschule International University i Tyskland har jeg opnået gode engelskkundskaber og en solid kulturel forståelse, som gør mig i stand til at varetage job alle steder i verden.

I multimedieproduktion udviklede jeg digital kommunikation og arbejdede med websites, grafik, billedredigering og video-produktion. Sammen med den teoretiske viden er jeg i stand til at arbejde med komplekse designopgaver fra en kommunikativ vinkel.

Hvert semester arbejdede jeg i grupper med opgaver, som er stillet af virksomheder. Det betyder, at vi skal løse konkrete opgaver for en virksomhed, med krav om kombinationen af teoretisk virksomhedkommunikation og praktisk multimedie udvikling. På den måde fik jeg indsigt i og viden om erhvervslivet, og samtidig gav det mig gode muligheder for at teste min teoretiske viden i praksis.

Ud over semester opgaverne blev mange opgaver løst som projektarbejde, som var guld værd til at styrke mit arbejde i multikulturelle teams og udvikle løsninger i samarbejde med forskellige persontyper.
Educational area: Sprog, Media & Kommunikation
Period: august 2012 - juni 2015
My work experience
2018 - 2018

Digital Markedsføring Rådgiver, praktik

Susanne Frandsen

Susanne Frandsen er coach og ledelseskonsulent med en lang række holistiske uddannelser, som hun idag succesfuldt bruger til at bygge bro mellem den gamle tids performance kultur til den nye tids bæredygtige passiondrevne kultur for både individer og organisationer.

Med en nyoprettet hjemmeside bestod min stilling i at rådgive om hjemmeside optimering og sociale medie strategier, samt udføre SEO analyser og Facebook annoncering.
Work area: Rådgivning & Support
Period: juni 2018 - juli 2018
2018 - 2018

Digital Markedsføring Rådgiver, min praktiske case på Digital Markedsførings uddannelsen

Home Concerts

Home Concerts er et nyt koncept, hvis idé bygger på at bringe kulturen ind i danskernes stuer med musik som omdrejningspunkt.

I konceptets spæde opstart var min rolle at rådgive og praktisere digital markedsføring på hjemmesiden, som del af min praktiske udvikling på min uddannelse i Digital Markedsføring.

Jeg praktiserede keywordanalyser og on-page SEO optimering, samt content marketing på de sociale medier, Instagram og Facebook. Desuden rådgav jeg om videre udvikling og optimering på hjemmesiden og de sociale medier igennem en digital markedføring rapport.
Work area: Kunst & Kultur
Period: april 2018 - maj 2018
2018 - 2018

Projektansættelse i rebranding

Mediapoint

Projektansættelsen med rebranding af kunden, Dagligvareleverandørerne til Mærkevareleverandørerne, hos mediebureauet Mediapoint i Aalborg, bød på kommunikative og digitale udfordringer.

Mit hovedprojekt var videoproduktion af en jubilæumsfilm, som fangede de kulturelle og økonomiske forandringer detailbranchen har gennemlevet de seneste 60 år.

Derudover arbejdede jeg med kommunikation og PR redigering på virksomhedens nye platform.

Mit udbytte og helt store udvikling, som jeg fik størst ros for, var med videoproduktionen og processen.
Work area: Kommunikation, Media & SoMe
Period: januar 2018 - marts 2018
My skills and abilities
Skills
analyse brugeranalyse cms content marketing css data databehandling dialog digital markedsføring digital marketing digital marketing konsulent digital rådgivning foto redigering google analytics hjemmeside udvikling html keywordanalyse kommunikation kommunikation rådgiver kommunikations konsulent kommunikations virkemidler kommunikationsmedarbejder konsulent markedsføring marketing optimering research sem seo sociale medie strategi sociale medier udvikling video produktion visuel
Skills at working proficiency
dansk engelsk
My preferences
Job type
Event Fuldtidsjob Graduate/trainee Vikariat
Work areas
Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Marketing & Reklame Rådgivning & Support Salg
Location
Østjylland (Aarhus)
Salary
29.000 DKK / month
Read more / links
Contact me!