Sygeplejerske til Geriatrisk Sengeafsnit G16 – Vil du være med til at sætte omsorg og faglighed i centrum?
Region Hovedstaden
Brænder du for akut og kompleks sygepleje i et stærkt tværfagligt samarbejde? Og vil du være en del af et afsnit, hvor omsorg, helhedsorienteret sygepleje og gode relationer er en naturlig del af hverdagen?
Så glæder jeg mig til at møde dig!
Jeg hedder Sylvia Juda-Jensen, oversygeplejerske på Geriatrisk Sengeafsnit G16. Lige nu søger vi en sygeplejerske til en fast stilling på 37 timer (mulighed for andet timeantal).
Hvem er vi?
G16 er et geriatrisk sengeafsnit med plads til 16 patienter og en gennemsnitlig indlæggelsestid på ca. 5 dage. Vores patienter er ofte komplekse med både akutte og kroniske problemstillinger. Vi arbejder målrettet med:
Fælles beslutningstagen
Rettidig palliation
Innovation og hverdagsforbedringer
Tværfagligt samarbejde i små teams
Inddragelse af pårørende som en aktiv ressource
Vi har et tæt samarbejde med Ældremodtagelsen, vores udgående Geriatriske Team og Geriatrisk Ambulatorium.
Læs om vores teamstruktur i Fagbladet FOA:
Små teams gør kæmpe forskel: ”Før havde vi dårligt nok tid til at sige goddag til hinanden” | Fagbladet FOA
Hvem bliver du en del af?
En engageret personalegruppe bestående af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, afsnitsfarmakonom, ernæringsterapeut og serviceassistenter.
Vi er kendt for:
- Høj faglighed
- Godt humør
- Trygge relationer
- Ægte omsorg – for patienter, pårørende og hinanden
Og ja… vi har Bispebjergs bedste udsigt!
Hvad tilbyder vi?
- En grundig og individuelt tilpasset introduktion
- Løbende undervisning og kurser (fx trachealsugning, PVK, workshops, Geriatrisk efteruddannelse)
- Mulighed for at blive stærk i alle medicinske aspekter
- Stor indflydelse på vagtplan – fordi Work Life balance er vigtig for ledelsen
Vi er optaget af udvikling, læring og meningsfuld kultur. Hos os får du både ansvar, indflydelse og et stærkt fællesskab.
Hvem er du?
Nyuddannet eller erfaren sygeplejerske med dansk autorisation – det vigtigste er, at du:
- Sætter patienten I centrum
- Er nysgerrig og udviklingsorienteret
- Bidrager til et godt og trygt arbejdsmiljø
- Værdsætter fællesskab, anerkendelse og respekt
Vil du høre mere?
Du er meget velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe eller kontakte mig:
Tlf. 2118 2437
Mail: [email protected]
Ansøgningsfrist
Søndag d. 19.07.26
Samtaler afholdes løbende.
Ansættelse pr. 1. september eller efter aftale.
Ansættelse vil være i afdeling G/P - startløn ift. ansættelse vil være gældende for DRS's overenskomst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Sylvia Juda-Jensen
Ansøgningsfrist: d. 19. juli 2026
Lokation: Bispebjerg og Frederiksberg Hospital
Opslaget er indhentet automatisk fra virksomhedens jobsider og vises derfor kun som uddrag. Log ind for at se det fulde opslag eller gå videre til opslaget her:

