Kombinationen af mine politiske og erhvervsmæssige erfaringer samt
uddannelsesbaggrund gør, at jeg som kommunikatør har et unikt knowhow
om organisationers kommunikative udfordringer. Jeg besidder derfor et stort
politisk og erhvervsmæssigt netværk samt gode relationer til både offentlige
Organisationskonsulent i afdelingen for politik og kommunikation med opgaver inden for intern og ekstern kommunikation herunder bl.a. politiske oplæg, konflikthåndtering, networking, opdatering af hjemmeside, nyhedsbreve, projektstyring og analyser.
Resultater:
Barren blev løftet for bedre medlemskommunikationen til Jægerforbundets 1.500 tillidsfolk, bl.a. gennem udarbejdelse af ugentligt nyhedsbrev og bedre kommunikation via Danmarks Jægerforbunds medlemsnet til organisationens 90.000 medlemskaber. En ny medlemsstrategi blev udviklet med fokus på fastholdelse og hvervning af medlemmer.
Arbejdsområde:
Organisation & Forening
Periode:
marts 2015
-
august 2016
2011
-
2013
Partner Mundus
Iværksætterprojekt, grundlægger og partner af eventvirksomhed.
Resultater:
En kunde med et budget på 100.000 kr. fik lige nøjagtig den fødselsdag, han ønskede sig. Mad, drikkelse og live musikoptræden fra et stort dansk popnavn gjorde aftenen uforglemmelig.
Arbejdsområde:
Marketing & Reklame
Periode:
oktober 2011
-
december 2013
2011
-
2013
Næstformand Bevillingsnævnet i Odense Kommune
Afgørelse af sager om restaurationsvirksomhed i Odense Kommune, herunder:
Alkoholbevillinger
Udvidet åbningstider
Godkender bestyrere af restaurationsvirksomheder
Afgiver forhåndsudtalelser om eventuel etablering af nye restauranter
Arbejdsområde:
Politik & Samfund
Periode:
oktober 2011
-
december 2013
2011
-
2013
Medlem af Social og Arbejdsmarkedsudvalget
Medlem af Social og Arbejdsmarkedsudvalget, næstformand i bevillingsnævnet, medlem af Tryg Byudvalget, medlem af Odense Bæredygtighedsråd, medlem af Odense Kommunes Ungdomsskolebestyrelse og stedfortræder for Tarup-Davinde I/S.
Resultater:
Foruden politisk at have været med i processen omkring Odenses transformation fra stor by til storby, står implementering af Housing First strategien i Odense Kommune som et vigtigt resultat. Ligeledes har byrådsarbejdet medført et stor netværk både politisk og erhvervsmæssigt samt til offentlige og private organisationer.
Arbejdsområde:
Politik & Samfund
Periode:
oktober 2011
-
december 2013
2011
-
2013
Byrådsmedlem
Medlem af Social og Arbejdsmarkedsudvalget, næstformand i bevillingsnævnet, medlem af Tryg Byudvalget, medlem af Odense Bæredygtighedsråd, medlem af Odense Kommunes Ungdomsskolebestyrelse og stedfortræder for Tarup-Davinde I/S.
Resultater.
Foruden politisk at have været med i processen omkring Odenses transformation fra stor by til storby, står implementering af Housing First strategien i Odense Kommune som et vigtigt resultat. Ligeledes har byrådsarbejdet medført et stor netværk både politisk og erhvervsmæssigt samt til offentlige og private organisationer.
Arbejdsområde:
Politik & Samfund
Periode:
oktober 2011
-
december 2013
2013
-
2013
Sejersen Kommunikation
Ekstern konsulent med opgaver inden for intern og ekstern kommunikaiton, digital kommunikation (sociale medier) samt risiko- og krisekommunikation.
Resultater:
Krisekommunikation i forbindelse med Lux Groups produkter, som var kommet i søgelyset i den svenske udgave af DR Kontant. Krisen blev afværget – og firmaet har i dag stadig stor succes på det Europæiske marked. Der blev derudover udviklet en ny kommunikationsstrategi på bl.a. de sociale medier.
Arbejdsområde:
Kommunikation, Media & SoMe
Periode:
januar 2013
-
december 2013
2010
-
2013
PR- og kommunikationsansvarlig
Kontakt til studerende, udvikling af nye netværksstategier, lokale og nationale salgskampagner med leverandører, produktlancering, marketingskampagner (herunder radio/tv og online/trykte medier), forbrugerkommunikation (CSR strategi, sociale medier strategi og pressemeddelelser).
Resultater:
Restaurations Kompagniet er i dag Danmarks største kæde af diskoteker og barer. Har været med til at professionalisere virksomheden både PR, kommunikations- og marketingsmæssigt. Nye netværksstrategier og en social media strategy har betydet flere gæster og større indtjening.
Arbejdsområde:
Kommunikation, Media & SoMe
Periode:
januar 2010
-
juni 2013
2010
-
2012
Bestyrer
Deltidsjob med fokus på personaletrivsel, jobsamtaler, mus-samtaler, natansvar, vagtplanlægning, konflikthåndtering, uddannelse af personale, leverandørkontakt mm.
Resultater:
Opbygningen af et stærkt team af 40 deltidsansatte og en forståelse af, hvad det vil sige at være daglig leder for en virksomhed med millionomsætning.