HAR DU TRAVLT MED DRIFTSOPGAVER? - og søger du en handlekraftig PA? Jeg vil være personlig assistent for direktøren i en mellemstor virksomhed fordi jeg selvstændigt og sammen med andre elsker at have en hverdag med mange forskellige administration- og udviklingsopgaver

Resultater Fremdriftsstyrring Projektplanlægning Administration Marketing  

Opdateret 06. juli 2019
Min uddannelse
2011 - 2015

Anden lang videregående udd.

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: august 2011 - oktober 2015
2006 - 2010

Anden mellemlang videregående udd.

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: august 2006 - februar 2010
Min erhvervserfaring
2016 - 2016

Projektmedarbejder

Jeg udførte marketingstrategien for Middefart Erhvervscenters iværksætterkursus 3. marts - 14. april 2016

Opgaver:
  • Markedsføring på sociale medier; LinkedIn og Facebook
  • Kontaktskabelse og opfølgning til tidligere og kommende kursister samt oplægsholdere for content til tekst, billede og videoopslag
  • Projektkoordinering og fremdriftsstyring mellem Middelfart Erhvervscenter og Business Fredericia samt grafikere og andre
  • Kreativ idéudvikling til opslag på sociale medier og til pressemeddelelser til aviser
  • Udvikling af ny marketingsstrategi og drejebog til kommende iværksætterkurser

  • Resultater:
    23 tilmeldte kursister på 8 uger med en kursuspris pr. deltager på 750 kr. ex moms

    Mine andre opgaver har fx været:
  • Pressemeddelelse om Danmarks Produktionscentrum
  • Vejledning til iværksættere og opfølgning hertil
  • Konferrencedeltagelse og netværk
  • - Ad. Hoc. opgaver som fx oprydning på arkivet
    Arbejdsområde: Marketing & Reklame
    Periode: januar 2016 - marts 2016
    2013 - 2015

    Administration- og udviklingsansvarlig

    Opgaver:
    Mødebookning/facilitering og referatskrivning, projektskaber og effektiv fremdriftsstyring på kort- og langsigtede studenterprojekter, strategisk inputgiver og tæt samspil med formanden, udkast til mødeagendaer, markedsføring på Facebook, præsentationer til introdage, udførelse af beslutninger fra bestyrelsen, politisk kommunikation til frivillige ledere og samarbejdspartnere

    Resultater:
    Opbygning og udvikling af en paraplyorganisation med 5 underafdelinger sammen med 25 frivillige ledere. 121 betalende medlemmer og 10 eksterne idrætstilbud
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: marts 2013 - september 2015
    2012 - 2013

    Konsulent

    Opgaver:
    Markedsføring på sociale medier, sparring med direktøren/bestyrelsen og projektplanlægning

    Resultater:
    Intellia Consulting fik PR på online medier og Gedved Medborgerhus fik et udkast til en projektbeskrivelse til Real Dania
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: august 2012 - januar 2013
    2011 - 2012

    Projektkoordinator

    Opgaver:
    Projektkoordinering af integrationsprojekt

    Resultater:
    Udførelse af 3 integrationsdage i Kolding med forskellige aktiviteter i byen. 8 temagrupper med 42 kulturpolitiske aktører deltog sammen med den amerikanske ambassadør i projektet og til åbningsceremonien
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: november 2011 - maj 2012
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob Vikariat
    Arbejdsområde
    alle
    Geografi
    Fyn Sydvestjylland (Esbjerg) Sydøstjylland Sønderjylland Vestjylland
    Kontakt mig!