Naturlig organisator, pro-aktiv og engageret. Evner at prioritere/ha°ndtere varierende problemstillinger og persontyper samt identificere en passende løsning/tilgang. Jeg mener at et velfungerende team (sammen med kaffe) er essentielt for at opnå gode resultater. Jeg er vældig lærenem og tager imod nye udfordringer med et smil!

Effektiv Lærenem Teamplayer Engageret  

Opdateret 03. juni 2020
Min uddannelse
8
2018 - 2020

Professionsbachelor, Innovation & Entrepreneurship

Cphbusiness - Copenhagen Business Academy

International class.
Title of Bachelor thesis: Identification of optimisation strategies for Copenhagen School of Entrepreneurship to implement in their Mentor program.
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2018 - januar 2020
8
2016 - 2018

AP Hospitality and Tourism Management

Cphbusiness - Copenhagen Business Academy

International class.
Specialisation: Event management
Title of final project: Change management – The transition process from one hotel brand to another
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: februar 2016 - januar 2018
Min erhvervserfaring
2017 - nu

Marketing og Brand, Studentermedhjælper

Flügger A/S

Assistere afdelingens Marketing managers med fremstilling af marketing- og reklamemateriale, producere oversigter over kampagner og andre tiltag, besvare henvendelser fra butikkerne og hjælpe E-commerce afd. med løbende opdatering af hjemmesider (Sitecore/EPIserver).
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: november 2017 - nu
2019 - 2019

Business development Praktikant

Tilknyttet X-tech afdelingen (tidl. HardTech entrepreneurship) som business studerende. Tildelt et holdt af kandidatstuderende, samt en Med-tech opfindelse som vi skulle videreudvikle på. Jeg assisterede med min viden om forretningsmodeller, teamwork, produktudvikling, identificering af samarbejdspartnere og markedsvalidering.
Arbejdsområde: Forskning & Udvikling
Periode: august 2019 - november 2019
2015 - 2019

Café tjener

Zoologisk Have - København ZOO

Barista og tjener ved Café Konilds. Derudover også assistere havens gæster med anbefalinger, vejvisning, storytelling etc.
Arbejdsområde: Salg
Periode: april 2015 - februar 2019
2017 - 2018

Receptionist

Scandic Sluseholmen

Assistere og vejlede gæster under deres besøg. Concierge service, booking management, check-in/ud. (Scandic Sluseholmen hed tidl. First Hotel Copenhagen)
Arbejdsområde: Administration
Periode: marts 2017 - januar 2018
2017 - 2017

Konference- og Eventkoordinator Praktikant

First Hotel Copenhagen

Konference og mødeplanlægning. Koordinere med booking afdelingen, køkkenet og konference personalet. Udsendelse af tilbudspakker, fakturering og opfølgning.
(First Hotel Copenhagen er blevet til Scandic Sluseholmen)
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2017 - april 2017
2015 - 2016

Assisterende kasseleder

Elgiganten A/S

Varebestilling, opfølgning på rekvisitioner, procedure kontrol, håndtering af kundehenvendelser og oplæring af nye kassemedarbejdere.
Arbejdsområde: Salg
Periode: februar 2015 - juli 2016
2013 - 2014

Piccoline

Qvortrup Administration A/S

Klargøre til møder, arkivering, generel oprydning, varebestilling, organisering af arkiver, div. ærinder, afløse i receptionen hver fredag og ved sygdom.
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2013 - april 2014
2013 - 2014

Værtinde & tjener

Restaurant Peder Oxe

Bordservering, modtagelse af gæster, ansvarlig for egen sektion og assistere med promovering v. uddeling af smagsprøver.
Arbejdsområde: Salg
Periode: juni 2013 - marts 2014
2011 - 2013

Salgsassistent

Esprit

Salg, kundevejledning og sørge for at butikken var præsentabel.
Arbejdsområde: Salg
Periode: november 2011 - marts 2013
2012 - 2012

Menig v. Trænregimentet

Forsvaret

4 måneders almen HBU uddanelse ved Trænregimentet i Aalborg.
Arbejdsområde: Politik & Samfund
Periode: august 2012 - november 2012
2010 - 2011

Salgsassistent

FONA

Salg, kundevejledning og generel oprydning.
Arbejdsområde: Salg
Periode: december 2010 - september 2011
2008 - 2011

Hjælpepige

Zenz Organic Hairdressing

Forefaldende ærinder, oprydning, sørge for te/kaffe til kunderne, opfyldning af varer, besvare telefonen, aftale booking, rengøring.
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2008 - februar 2011
Mine kompetencer
Evner
administration barista detail handel episerver event planlægning excel idéudvikling kommunikation konceptudvikling koordinering kundeservice kundesupport marketing organisering oversættelse powerpoint problemløsning sitecore strukturering team building word
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Graduate/trainee Vikariat
Arbejdsområde
Administration Eksport Forskning & Udvikling Human Resources Indkøb Kommunikation, Media & SoMe Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Rådgivning & Support Transport & Logistik Undervisning
Geografi
Nordsjælland Storkøbenhavn
Kontakt mig!