Min bacheloruddannelse i Marketing and Management Communications var bygget op omkring to hovedområder; kommunikation og business. I løbet af studiet, har jeg dermed fået ekspertise i en række analyser såsom motivation og adfærd i organisationer, markedssegmentering og forbrugeradfærd, samt statistik og analyse af økonomiske problemstilling
forbrugeradfærdMarkedssegmenteringmotivation marketingsstrategikommunikationintern og ekstern kommunikationsdiciplinermarketingSoMeInfluencermarketing
Opdateret 24. juni 2020
Min uddannelse
2019
-
2022
Master, Corporate Communication
Aarhus Universitet
På nuværende tidspunkt har jeg netop færdiggjort 2. semester på min kandidat i Coporate Communication, hvor jeg beskæftiger mig med kommunikationsdiscipliner som eksempelvis organisationskommunikation mellem ledelse og medarbejder og markedskommunikation mellem organisation, brand og forbruger.
Uddannelsesområde:
Marketing & Business
Periode:
august 2019
-
juni 2022
2016
-
2020
BA i Marketing and Management Communication
Aarhus Universitet
Min bacheloruddannelse i Marketing and Management Communications på Aarhus universitet var bygget op omkring to hovedområder; kommunikation og business. Det betyder, at jeg i løbet af studiet, har formået at få ekspertise i en række analyser såsom motivation og adfærd i organisationer, markedssegmentering og forbrugeradfærd, samt statistik og analyse af økonomiske problemstillinger.