Min bacheloruddannelse i Marketing and Management Communications var bygget op omkring to hovedområder; kommunikation og business. I løbet af studiet, har jeg dermed fået ekspertise i en række analyser såsom motivation og adfærd i organisationer, markedssegmentering og forbrugeradfærd, samt statistik og analyse af økonomiske problemstilling

forbrugeradfærd Markedssegmentering motivation marketingsstrategi kommunikation intern og ekstern kommunikationsdicipliner marketing SoMe Influencermarketing  

Opdateret 24. juni 2020
Min uddannelse
2019 - 2022

Master, Corporate Communication

Aarhus Universitet

På nuværende tidspunkt har jeg netop færdiggjort 2. semester på min kandidat i Coporate Communication, hvor jeg beskæftiger mig med kommunikationsdiscipliner som eksempelvis organisationskommunikation mellem ledelse og medarbejder og markedskommunikation mellem organisation, brand og forbruger.
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2019 - juni 2022
2016 - 2020

BA i Marketing and Management Communication

Aarhus Universitet

Min bacheloruddannelse i Marketing and Management Communications på Aarhus universitet var bygget op omkring to hovedområder; kommunikation og business. Det betyder, at jeg i løbet af studiet, har formået at få ekspertise i en række analyser såsom motivation og adfærd i organisationer, markedssegmentering og forbrugeradfærd, samt statistik og analyse af økonomiske problemstillinger.
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: juni 2016 - juni 2020
Mine kompetencer
Evner
ambitiøs brand management communication marketing målrettet problem solving selvstændig strategisk
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk kurdisk
Mine præferencer
Jobtype
Praktikplads Studiejob
Arbejdsområde
Kommunikation, Media & SoMe Marketing & Reklame
Geografi
Østsjælland
Kontakt mig!