Profil #258167

Er en super nørd og går meget op i at hjælpe folk med deres problem og tidligere arbejdet i en helpdesk under SKP forløb men fik masser af erfaring fra det. så jeg også Nyuddannet hvis det har noget at sige.

nyudannet IT-supporter Helpdesk/servicedesk humor fejler ikke noget nørd  

Opdateret 05. april 2021
Min uddannelse
2017 - 2019

Anden erhvervsuddannelse

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Her tog jeg vejen som IT-supporter efter Grundforløbet og færdiggjorde den med ok karakter men der var også veje man kunne tag hvis man ville men det var op til sig selv hvad man ville. Jeg slog fast i IT-supporter.

Lokation: ZBC Ringsted
Titel: IT-supporter
Uddannelsesområde: IT
Periode: juli 2017 - juli 2019
2017 - 2017

Anden erhvervsuddannelse

EUC Sjælland Næstved afd.

Her startede det hele med grundforløb som hed Data og kommunikation, det her var hvor man kunne finde ud om var egnet til at blive noget inden for IT området og finde ud af hvilken retning man ville tage.
Uddannelsesområde: IT
Periode: januar 2017 - juni 2017
Min erhvervserfaring
2017 - 2019

Mobile Device Management (Skolepraktik)

ZBC, Zealand Business College

Havde en rolle som MDM helpdesk administrator, der skulle jeg varetage mig opgaver som opsætte/nedlægge ansattes mobiler og også hjælpe dem med de problemer de har med deres mobil eller tablet.
Arbejdsområde: IT - Hardware
Periode: august 2017 - maj 2019
2017 - 2017

Helpdesk (Skolepraktik)

ZBC, Zealand Business College

Jeg var den eneste der gad at tage sig sammen og gjorde noget ved det for den rigtige dato jeg tog over var hele vejen tilbage til Januar 2018 men officelt blev en del af det i August 2018.
Arbejdsområde: IT - Hardware
Periode: januar 2017 - maj 2017
Mine kompetencer
Evner
helpdesk itilv3 itsm linux macos mdm ms office pc build windows 10
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration IT - Hardware
Geografi
Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Østsjælland
Kontakt mig!