Jeg er en ansvarlig og struktureret person med et stærkt overblik og evnen til at håndtere komplekse opgaver. Mine styrker er blandt andet min løsningsorienteret tilgang og at jeg er detaljeorienteret og bevidst om hvad der forventes af mig. Dette har været en værdifuld ressource i mit arbejdsliv.
Opdateret 28. september 2023
Min uddannelse
2021
-
2023
Cand.merc.KOM
Copenhagen Business School - CBS
Uddannelsesområde:
Sprog, Media & Kommunikation
Periode:
september 2021
-
oktober 2023
2018
-
2021
BA i Interkulturel Markedskommunikation
Copenhagen Business School - CBS
Uddannelsesområde:
Sprog, Media & Kommunikation
Periode:
september 2018
-
september 2021
Min erhvervserfaring
2020
-
2022
Studentermedarbejder
PFA Pension
I min tid hos PFA havde jeg lavede jeg mange forskellige opgaver, heriblandt pensionsoverførelser, begunstigelser og andre administrative opgaver. Jeg var ansvarlig for begunstigelsesopgaven, hvilket involverede at håndtere og administrere begunstigelsesordninger for kunder. Opgaven omfattede også udarbejdelsen af vejledninger andre medarbejde skulle bruge og oplæring af nye medarbejder.
Derudover hjalp jeg også med andre opgaver, inklusive hjælpeopgaver for andre afdelinger. Dette omfattede administrative opgaver som databehandling, rapportering og research. Jeg var altid klar til at hjælpe mine kolleger med deres arbejde.
I min tid hos PFA hjalp jeg også deres skadeafdeling med at besvare deres telefon, da de var underbemandet. Her hjalp jeg kunder med at rapportere skader, besvare spørgsmål og yde general support. Det var vigtigt for mig at være nærværende og opmærksom på kundernes behov og sikre, at de fik den nødvendige hjælp.
Dette arbejde har givet mig et andet indblik i servicebranchen, da der kunderne har andre krav til deres opleves og kundeservice. Derudover har jeg fået et indblik i modebranchen og lært om forskellige mærker, trends og kundepræferencer. Jeg har også fået erfaring med lagerstyring og varepræsentation. Jeg sørgede også for at afdelingen altid var velorganiseret og præsentabel.
Flere af de udfordringer jeg stødte på i forbindelse med mit arbejde, inkluderede hvordan man håndterer travle og stressende periode samtidig med at sikre sig at kunderne fik en positiv oplevelse. Dette lærte mig hvordan jeg skal prioritere mine opgaver og hvordan man arbejder under pres. Arbejdet i Magasin Du Nords skoafdelingen hjalp mig også med at udvikle mine kommunikations- og salgsevner, hvor jeg også lærte at lytte til kunders behov og derefter give den rette og professionel vejledning.