Dedikeret IT-supporter elev med en passion for at løse tekniske problemer og forbedre
slutbrugeroplevelser. Med mange års praktisk erfaring med fejlfinding af hardware-
og softwareproblemer, er jeg forpligtet til at sikre en problemfri drift af IT-systemer.
1. Udførte rutinemæssige kvalitetsinspektioner på varer, der transporteres (opmåling og vejning af
pallegods). Vedligeholdelse og organisering af alle optegnelser, dokumentation og andre filer
forbundet med inspektionsopgaver.
2. Hjælpe produktionskolleger med varescanning (PDA'er), etiketudskrivningsprinters problemer med
netværk, problemer med pakkesorteringsmaskine, forbindelsesproblemer med stregkodescannere
(frivilligt)
Arbejdsområde:
Produktion
Periode:
oktober 2015
-
juni 2024
2009
-
2013
Senior technical support associeret
DELL Technologies, India
1. Vi ydede teknisk support til bærbare computere og stationære systemer (hardware/software
problemer), Siebel miljøbaseret sagshåndteringsværktøj, Dells mobiltelefon og andre it-problemer
til kunder i USA via telefon/chat/fjernadgang/e-mail.
2. Hjælpe brugere med operativsystem/netværksproblemer som brugerkontoopsætning og Active
directory.
Arbejdsområde:
IT - Netværk & Telekomm.
Periode:
november 2009
-
november 2013
2007
-
2009
Senior Executive Operations
IBM, India
Teknisk support til en finansiel software til kunder/slutbrugere i USA via telefon, e-mail og live
chat. Sagslogning med Citrix sagshåndteringsværktøj. Arbejdede også som deltids SMV
(fagekspert) for teamet.
Arbejdsområde:
IT - Software
Periode:
september 2007
-
oktober 2009
Mine kompetencer
Evner
c++databases & azure cloud toolsinstallation af computer hardware / software.lanms sql server.toms-office pakke og office 365oracleprogrammeringskursus i c++ og javawindows operating systemswindows server
Sprog på arbejdsniveau
danskengelsk
Mine præferencer
Jobtype
Praktikplads
Arbejdsområde
IT - HardwareIT - Netværk & Telekomm.IT - Software