Profil #29323

EN SÆRLIG FORKÆRLIG TIL CIRKULÆR ØKONOMI, BÆREDYGTIGHED, GENBRUG OG AFFALD KENDETEGNER MIN PERSONLIGHED.

Planlægning og koordinering er en del af mit DNA. Jeg fuldt fortrolig med at varetage projekter af forskellig størrelse, og problemløsning af kompleks karakter er sammen med et handlekraftigt væsen mine klare styrker.

cirkulær økonomi bæredygtighed affald genbrug projektledelse analyse planlægning strategi  

Opdateret 25. april 2019
Min uddannelse
2002 - 2005

Cand.merc.mar.

Handelshøjskolen, Aarhus Universitet (ASB)

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2002 - maj 2005
Min erhvervserfaring
2016 - nu

Product Area Manager

MTS Randers A/S

Opgaver
  • Ansvarlig for eget produktområde, herunder videreudvikling og det økonomiske ansvar
  • Ansvarlig for kort- såvel som langsigtede planlægningsprojekter
  • Bredt samarbejde og kommunikativ kontakt mellem leverandører, eksterne partnere og kunder
  • Udarbejdelse af tekstindhold til blandt andet direct e-mail marketing

  • Resultater
  • Stigende omsætning siden ansættelse

  • Udbytte:
  • Tilegnelsen af ny viden er en forudsætning for jobsucces
  • - Arbejde med stor selvstændighed og være handlekraftig
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: november 2016 - nu
    2015 - 2016

    Product Manager

    Vilh. Nellemann Handelsselskab A/S

    Opgaver
  • Ansvarlig for afvikling af projekter af større og mindre karakter
  • Ansvarlig for salgs- og marketingstrategi, herunder det økonomiske ansvar
  • Ansvarlig for salgsledelsen af et netværk af forhandlere, herunder stor grad af koordinering mellem forhandlere og leverandører
  • Ansvarlig for B2B og B2C markedsføring samt events, kampagner, pressekontakt, herunder pressemeddelelser, samt reklamationer
  • Udarbejdelse af brochuremateriale og indhold på websites og Facebook

  • Resultater
  • Forbedret relationen til forhandlernettet og dets indbyrdes forhold mellem de selvstændige forhandlere til at være mere samarbejdsbaseret frem for konkurrencepræget
  • Implementering af ny salgs- og marketingstrategi medførte et mersalg på knap 15%
  • Forbedret strukturen og udviklet nyt redskab for køretøjsoverblik til forbedring af mersalg
  • Udarbejdet komplet fornyet brochuremateriale, som er letforståelige for slutbrugeren

  • Udbytte
  • Planlægge strategisk kort- som langsigtet
  • Fået større erfaring B2B markedsføring og kommunikation
  • Fået forståelsen af at være bindeled mellem leverandører og salgssteder, altså det strategiske kontra pragmatiske
  • Være fleksibel i hverdagen, da arbejdsopgaver pludselig kan skifte
  • Arbejde mod deadlines og prioritere sine arbejdsopgaver
  • - Højnet min personlige effektivitet
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: oktober 2015 - august 2016
    2006 - 2015

    Communications Officer

    MC Touring Club

    Opgaver
  • Ansvarlig for talrige projekter af forskellig størrelse
  • Strategisk medansvarlig til fastholdelsen og forøgelsen af medlemmer, herunder markedsføring
  • Hovedansvarlig for iværksættelse, markedsføring og vedligeholdelse af MCTC app
  • Udarbejdelse af artikler med ofte teknisk karakter til trykt medie (10 årlige udgivelser, oplæg ca. 37.000)
  • Udarbejdelse og opsætning af digitale artikler til website
  • Kontinuerlig videreudvikling og vedligeholdelse af web- og Facebook-site (redaktør)
  • På eget initiativ optimering af daglige arbejdsgange i hele organisationen

  • Resultater
  • Medvirkende til erhvervelsen af over 5.500 nye medlemmer siden ansættelse
  • Medvirkende til en 4 gange forøgelse af unikke besøgende på website siden ansættelse
  • Udarbejdet utallige af indholdsrige artikler, informative brochurer og inspirerende tekster på website
  • Optimeret arkiv-, lager- og værkstedsforhold med nedsættelse af tidsforbrug til følge

  • Udbytte
  • Forstærket mine kompetencer indenfor planlægning og koordinering
  • Udviklet evnen til at formidle budskaber i et let forståeligt sprog
  • - Forskellighed er en styrke i en organisation
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: oktober 2006 - september 2015
    2005 - 2006

    Regional Manager

    Aldi Kolding A/S

    Opgaver
  • Personalemedansvarlig for 70 ansatte
  • Medansvarlig for driften af syv filialer i Nordtyskland
  • Kontinuerlig kontrol af ethvert ressourceforbrug
  • Medansvarlig for opførelsen af to filialer

  • Resultater
  • Markant øget omsætning i flere filialer gennem motivation af personale
  • Effektivisering af arbejdsgange førte til nedsættelse af personalets tidsforbrug, og dermed færre omkostninger til følge

  • Udbytte
  • Arbejde med stor selvstændig, være handlekraftig og træffe de rette beslutninger
  • Ledelse sker på et individuelt plan
  • - Forøgelse af produktivitet en kontinuerlig proces
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: maj 2005 - februar 2006
    1999 - 2005

    Premierløjtnant af reserven

    Aalborg Kaserner

    Sideløbende HA- og cand.merc.-studiet deltog jeg årligt i flere militærøvelser som tilsynsførende og delvis fører.
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: juni 1999 - april 2005
    Mine kompetencer
    Evner
    abstrakt tænkende analytisk daglig drift handlekraftig igangsættelse koordinering løsningsorienteret netværkskompetencer opfølgning overblik planlægning procesoptimering projektledelse selv motiverende strategisk struktureret systematisk
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk tysk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Ledelse & Planlægning Projektledelse
    Geografi
    Østjylland (Aarhus)
    Kontakt mig!