Ambitiøs, dedikeret og kundeminded er de tre ord som jeg arbejder ud fra. Gennem mit studie, jobs og praktikophold fået kendskab og erfaring med online marketing, salg, kommunikation, kundessupport og projekt ledelse. Min store passion er at kombinere IT løsninger og et dybt forretningsfokus.

Opdateret 01. maj 2016
Min uddannelse
7
2015 - 2016

Cand.it. IT, Kommunikation og Organisation

Aarhus Universitet

Uddannelsesområde: IT
Periode: september 2015 - januar 2016
7
2011 - 2013

Professionsbachelor, Intl. Handel & Marketing

Erhvervsakademi Aarhus - EAAA

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2011 - januar 2013
9
2009 - 2011

Markedsføringsøkonom

Erhvervsakademi Aarhus - EAAA

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2009 - juli 2011
Min erhvervserfaring
2016 - 2016

Konsulent

Center for HR
Tidsbegrænset ansættelse – 8 ugers virksomhedspraktikforløb.
Opgave:
  • Udvikle strategi for online tilstedeværelse via SEO, dataanalyse og Google AdWords

  • Resultater:
  • Udviklet strategi for Center for HRs online tilstedeværelse
  • - Uddrag fra anbefaling: ”Som person har vi oplevet Kristoffer som utrolig energisk, professionel og resultatorienteret i sit arbejde. Han har stort fokus på hele tiden at forbedre sine kompetencer samt tillære sig nye.” (Niels Henriksen, Direktør)
    Arbejdsområde: Marketing & Reklame
    Periode: april 2016 - juni 2016
    2015 - 2015

    Online Marketing Konsulent

    Praktikophold hos Apple Tree Asia, Ho Chi Minh City, Vietnam.

    Jeg arbejdede i afdelingen ”Hospitality Division” som ejede forskellige resorts i Vietnam, Laos og Myanmar. I mit praktikophold hjalp jeg disse med at optimere deres online tilstedeværelse.

    Opgaver:
  • Udvikle SEO strategier
  • Ekstern kommunikation via Facebook og Instagram
  • Content marketing
  • Markeds- og målgruppe analyse

  • Udbytte/resultater:
  • Udviklet SEO stratgier til fire resorts
  • Erfaring med ekstern kommunikation via sociale medier
  • Erfaring med søgesordsanalyse, intern linkbuilding, content marketing, meta beskrivelser, Wordpress, Google Analytics og Google Keyword Planner
  • Projektstyring- og ledelse i et international miljø
  • Stor indsigt i vietnamesisk forretningskultur
  • - Citater fra anbefaling: ”A good team worker” og ”He shared what he knew and together as a team, we executed the roles. Kris is honest and is fast to learnt new ropes to further improves his scope” (Brenda Jiaying Ho, Group Director of Sales and Marketing).
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: februar 2015 - juni 2015
    2014 - 2015

    Service Desk Konsulent

    Opgaver:
  • Besvare spørgsmål på telefon og mail for nogle af CGI's kunder vedrørende IT tekniske problemer
  • Remote desktop support for disse kunder
  • Netbank support for forskellige sparekasser
  • Overholde Service Level Agreement

  • Udbytte/resultater:
  • Stor erfaring med med Microsoft SharePoint, Active Directory og Navision C5
  • Stor erfaring med IT-support over telefon, remote desktop og mail
  • - Erfaring med software installation, konfiguration og fejlsøgning
    Arbejdsområde: IT - Software
    Periode: marts 2014 - januar 2015
    2013 - 2014

    Kundekonsulent

    For et dansk energiselskab havde jeg ansvar for følgende opgaver.

    Opgaver:
  • Besvare spørgsmål fra private og erhvervskunder vedrørende el, vand, varme, naturgas og solceller på telefon og mail
  • Udarbejde kontrakter til private og erhvervskunder
  • Salg af diverse el og naturgas produkter
  • Overholde Service Level Agreement

  • Udbytte/resultater:
  • Erfaring med Microsoft SharePoint, Sunwin og eTrack
  • Kundesupport over telefon og mail
  • B2C og B2B salg af nye el og naturgas produkter
  • Stor indsigt i energi branchen
  • - Citat fra anbefaling: ”Kristoffer sætter en ære i at give en god kundeoplevelse og afdækkede kundens behov med overskud, venlighed og professionalisme” og ”Kristoffer påtager sig stort ansvar og er særligt dygtig i dialogen med kunden ” (Lisa Suhr, Senior Rekrutteringskonsulent).
    Arbejdsområde: Rådgivning & Support
    Periode: april 2013 - februar 2014
    2012 - 2012

    Business Development Coordinator

    Praktikophold i forbindelse med Professionabachelor uddannelsen hos Danish American Chamber of Commerce, Atlanta, USA.

    Opgaver:
  • Ekstern kommunikation til sponsorere og medlemmer
  • Eventplanlægning: sociale, kulturelle og business/netværks events rettet mod virksomheder ogpersoner med interesse i det dansk/amerikanske fællesskab i Atlanta
  • Idéudvikling til nye events rettet mod sponsorer og medlemmere

  • Udbytte/resultater:
  • Forretningsudvikling
  • Ekstern kommunikation på e-mail via mailchimp, Facebook og www.daccusa.org
  • Erfaring med projektstyring- og ledelse
  • Event afvikling med op til 90 deltagere
  • Stor indsigt i amerikansk forretningskultur
  • - Citat fra anbefaling: ”Kristoffer worked diligently, with enthusiasm, intelligently and dedicated, and he was always prepared to walk the extra mile to accomplish his assignments. Kristoffer was well liked by members and sponsors. He has a very pleasant and winning personality and positive attitude” (Steen Jensen, Executive Director).
    Arbejdsområde: Organisation & Forening
    Periode: august 2012 - december 2012
    2010 - 2010

    Phoner

    Jeg kontaktede tidligere kunder fra bogforlaget Lindhardt & Ringhoff med henblik på at sælge dem et medlemskab af en af bogklubberne.

    Opgaver:
  • Salg af medlemskaber til bogklubber
  • Behovsafdækning af potentielle kunders foretrukne genretype
  • Kunderådgivning
  • Samarbejde med kollegaer for at nå fælles salgsmål

  • Udbytte/resultater:
  • B2C canvas salg
  • Behovsafdækning over telefon
  • - Samtale- og spørgeteknik
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: januar 2010 - november 2010
    Mine kompetencer
    Evner
    prince2 practitioner
    Sprog på arbejdsniveau
    engelsk dansk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob Graduate/trainee
    Arbejdsområde
    alle
    Geografi
    Midtjylland Nordjylland Sydøstjylland Østjylland (Aarhus)
    Kontakt mig!