Jeg er entusiast med stort E, når det kommer til mit arbejde, og jeg elsker at se og skabe resultater. I mine øjne findes der ikke meget bedre end at skabe værdi for kunderne og at give dem en oplevelse ud over det forventede. Jeg har altid nydt processen, hvor jeg selv eller teamet får en spændende idé, at søsætte den og at se den komme i
Tidligt ophør af samarbejde i forbindelse med organisationsændringer i kølvandet på Covid-19, hvor en række stillinger blev nedlagt heriblandt min.
Udarbejdelse og gennemføring af kampagner fra A-Z
Eventmanagement
• Project Manager på helt nyt kaffebarkoncept - POS materialer, emballage m.m.
Arbejdsområde:
Marketing & Reklame
Periode:
marts 2020
-
august 2020
2017
-
2020
Online Marketing Manager
N'AGE
Overodnet ansvar:
Paid media: Budgetstyring, content hub, rapportering og analyse, kontakt til bureau, optimering m.m. mhbp øget antal bookinger, brand awareness, øget salg m.m
Øgning af Leads og følgere: FB: 5500 --> +12.000, Nyhedsbrev: 8.000 --> 16.000
Produktion af content til hjemmeside, SoMe (også billeder, videoer og live videoer). • Projektleder på produktion af helt ny website fra content, til struktur og design (dog
produceret af web-bureau)
Website management: Vedligeholdelse af website og webshop, optimering, opdatering,
kontakt til webmaster.
Planlægning og eksekvering af kampagner.
SEO management: Oprydning af site og løbende optimering ud fra gældende algoritmer.
Optimering af UX, tekster, søgeord, metatags og discriptions m.m.
Ansvarlig for ugentligt nyhedsbrev samt automation: Sikre kvalitet, facts, content m.m. • Event management: Styring af alle digitale processer omkring events samt rekruttering
af kunder. Også projektleder under mange af eventsene på selve aftenen. Evaluering.
Delvis styring af diverse Google værktøjer; Analytics, My business, Trends, Youtube m.m. • POS materialer: Produktion af skilte samt koordination af diverse tryk og print materialer. • Interne kommunikation i forhold til marketinginitiativer
• Diverse PR og Ambassadørsamarbejder
Arbejdsområde:
Marketing & Reklame
Periode:
april 2017
-
marts 2020
2014
-
2016
Ejer og konsulent
Selvstændig
Selvstændig tekstforfatter, kommunikationskonsulent og korrekturlæser på freelancebasis.
Koordinering af opgaver som led i pressekampagner og events
Kundekontakt – herunder deltagelse i kundemøder
Tekstarbejde – pressemeddelelser og nyhedsbreve
Medieovervågning, presseklip og rapportering
Mediekontakt, medieplanlægning og opdatering af medielister
Digitale medier – tekst og koordinering i forhold til web, Facebook og Instagram
Planlægning og eksekvering af events
Min chef udtalte bl.a: Uanset hvad dagen har budt på, har hun vist åbenhed og interesse. Hun arbejder koncentreret og fokuseret med de opgaver hun får ansvaret for...
Administrator på Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+ og Youtube
Youtube optimering og content producering - bl.a redigering af videoer
Medansvarlig for kommunikations – og marketingsstrategier
Medansvarlig for messeplanlægninger
Min chef udtalte bl.a: June har en værdifuld evne til at tage i mod alle udfordringer – uanset om det gælder tekniske problemstillinger, kommunikative opgaver eller opgaver helt uden for hendes normale virke...
able to manage and implement social media campaignsadobe indesignadobe photoshopautomationcampaign managementdigital marketingemail marketingevent managementfacebookfacebook adsgoogle analyticshootsuiteinstagrammarketing budgetingmarketing strategymicrosoft office suitepublic relationswoocommercewordpressyoutube
Sprog på arbejdsniveau
danskengelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Kommunikation, Media & SoMeMarketing & ReklamePolitik & Samfund