Profil #66750

cand.merc i International Business - søger nye udfordringer inden for virksomhedsstrategi

forretningsudvikling markedsføring markedsanalyse kundeservice holistisk perspektiv  

Opdateret 03. august 2016
Min erhvervserfaring
2016 - 2016

Personlig Assistent, AidCube ApS (praktik)

Min primære opgave var at indsamle og analysere data om potentielle kunder og konkurrenter på det amerikanske ”mobile-Health app” marked.

I forbindelse med AidCubes lancering af deres engelske hjemmeside, forklarede jeg produktets værdi og hvordan det potentielt kan løse problemer for hver enkelt kundegruppe. Resultatet kan ses ved at følge disse to links: 1) http://aidcube.com/whyaidcube/ 2) http://aidcube.com/solution/
Arbejdsområde: Data & Analyse
Periode: marts 2016 - april 2016
2015 - 2015

Receptionist på Avenue Hotel, Frederiksberg

I receptionen har jeg styrket min evne til at arbejde professionelt og organiseret og samtidig være imødekommende overfor mine kolleger og hotellets gæster.
Da Avenue er et mindre hotel, er en aftenvagt i receptionen ofte præget af mange forskellige opgaver som jeg og min kollega skal varetage, da vi er de eneste ansatte til stede. Derfor er jeg vant til at være fleksibel på min arbejdsplads i forhold til at påtage mig uventede opgaver.
Arbejdsområde: Administration
Periode: februar 2015 - juni 2015
2014 - 2014

Praktikant, Department of Economics, COWI A/S

Min primære rolle var at organisere og koordinere strømmen af rapporter i projektet “Mainstreaming of Climate Change into EU Funds”, således at deadlines til DG Klima blev overholdt.
Mit job bestod også i at allokere tid for interne og eksterne konsulenter fra EUs medlemslande, således at de kunne gennemgå de rapporter som lå indenfor deres individuelle fagområde til tiden.
Derudover gennemgik jeg CV’er fra kandidater der søgte om ansættelse i projektet for at sikre at de levede op til de anviste stillingskrav, og jeg oplærte nye praktikanter.
Arbejdsområde: Projektledelse
Periode: januar 2014 - maj 2014
2008 - 2011

Værtinde i Custom House, Havnegade 44

Mit job krævede at jeg havde et godt overblik, da jeg var ansvarlig for bookinger i alle tre restauranter og skulle sikre en optimal udnyttelse af husets kapacitet.
Arbejdsområde: Administration
Periode: maj 2008 - maj 2011
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob Graduate/trainee Vikariat
Arbejdsområde
alle
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!