I forbindelse med, at UngAalborg skulle være vært for en international miljø- og bæredygtighedskonference i sommer, for 300 internationale unge og deres lærere, blev jeg ansat som projektkoordinator i en projektgruppe, som kun bestod af projektlederen og jeg de første mange måneder. De sidste par måneder, fik vi ekstra ressourcer i form af to ekstra projektkoordinatorer.
Som projektkoordinator var jeg med fra dag 1, og har derfor erfaring med projektledelse fra strategiudvikling til eksekvering af vores mål. Desuden fik jeg jord under neglene, da jeg var ansvarlig for samtlige opgaver tilknyttet konferencen sammen med projektlederen. Sideløbende med ansættelsen, skrev jeg et større projekt på universitet og optimering af projektledelsesværktøjer.
Opnåede kompetencer fra konferencen er bl.a.
Indkaldelse til styregruppemøder
Strategiudvikling
Planlægning
Projektledelse i teori og praksis
Gantt program
Strategisk samarbejde
Undervisning af unge som skulle afholde workshops på konferencen
Engelsk mailkorrepsondance
Engelske mundtlige præsentationer
Afholdelse af workshops
Koordinering af logistik, workshops og talere
Fundraising
Pressemeddelelser
Email kampagner
Hjemmesideredigering
- Udarbejdelse af engelsk tekst til hjemmesider
Arbejdsområde:
Ledelse & Planlægning
Periode:
september 2015
-
juni 2016
2014
-
2016
Koordinator for Kommunikation og Sprog Fagforening
Som koordinator for Kommunikation og Sprog Fagforening var jeg ansvarlig for rekruttering af studentermedlemmer i hele region Nordjylland gennem online- og relationsopbyggende salg. Jeg holdt store oplæg på universitetet på både dansk og engelsk, stod for arrangementer, opsøgte strategisk samarbejde, afholdt kontraktforhandlinger og ansættelsessamtaler. Desuden skrev jeg artikler for medlemsbladet KOM, og koordinerede de forskellige aktiviteter for AAU. I jobbet opnåede jeg følgende kompetencer:
Mundtlige fremlæggelse for store forsamlinger på både dansk og engelsk
Journalistisk kommunikation
Salg (online og direkte)
Salg og kommunikation på messer
Kontraktforhandlingsmetodikker
Rekruttering i forbindelse med at jeg søgte min afløser
Et stort netværk på tværs af organisationer
Koordinering af aktiviteter og interessenter
- Selvstændigt arbejde
Arbejdsområde:
Kommunikation, Media & SoMe
Periode:
august 2014
-
juni 2016
2012
-
2015
Receptionist hos Fitness World
Mersalg
Kundekontakt
Administrationsopgaver
Førstehjælp
- Ansvar for åbning og lukning af centeret
Arbejdsområde:
Administration
Periode:
januar 2012
-
september 2015
2014
-
2015
Freelance marketingassistent hos Chrisfish A/S
Chrisfish Danmark A/S
I samarbejde med Chrisfish Danmark A/S og Ida Dybdal Pedersen udviklede jeg en interface til brug på messe med formålet at strukturere og udvide virksomhedens kunde-email database. Interfacen kommunikerer ud til potentielle kunder, efter de har deltaget i en konkurrence tilknyttet messen. Her modtager den potentielle kunde herefter en auto-respond email på deres valgte sprog med henblik på salg og kontakt.
Auto-respond emails
Research af kundebehov
Salg på messer
Kontaktopbygning på messer
- Indhentelse af intelligent data på messer
Arbejdsområde:
Administration
Periode:
januar 2014
-
maj 2015
2010
-
2014
Fitnessinstruktør hos Fitness World
Planlægning og opbygning af timen
Interaktion med medlemmer og udvikling i instruktørrollen
- Public speaking
Arbejdsområde:
Administration
Periode:
januar 2010
-
maj 2014
2011
-
2013
Sekretær og marketing freelancer v/ Hjertetsvej
Markedsføring på sociale medier
Nyhedsbreve
Sparring om blog-strategi
Udarbejdelse af tekster
Renskrivning af interne dokumenter
Document controlling
- Oversættelse fra engelsk til dansk
Arbejdsområde:
Administration
Periode:
marts 2011
-
december 2013
2013
-
2013
Salgskoordinator
IDA
Som koordinator hos fagforeningen IDA bestod den primære arbejdsopgave i:
Rekruttering af medlemmer til fagforeningen
Formidling af studie- og salgsaktiviteter
Forsikringssalg
Sammen med et lille team forberedte, udførte og kommunikerede vi IDA fagforenings budskaber ud til de studerende, gennem bl.a. oplæg for studerende på universitetet.
Arbejdsområde:
Administration
Periode:
august 2013
-
november 2013
2013
-
2013
Inkubator-ordningen (Iværksætteri og innovation)
Aalborg University
Inkubator-ordningen er et tilbud til studerende som ønsker at få undervisning i iværksætteri og selvstændig virksomhed ved siden af studiet. På kurset modtog jeg undervisning i:
Ide-udvikling
Business Model Canvas
Value Proposition Canvas
Juridisk administration af nystartede virksomheder
- Virksomhedsøkonomi
Arbejdsområde:
Forskning & Udvikling
Periode:
september 2013
-
november 2013
2013
-
2013
Salgsassistent på IFE (messe) i London
På IFE (International Food Exhibition) i London, deltog jeg i samarbejde med Chrisfish Danmark i 3 dage som salgsassistent.
Salgskorrespondance på engelsk
Opsætning af stand
Kontaktformidling
- Research
Arbejdsområde:
Administration
Periode:
april 2013
-
maj 2013
Mine præferencer
Jobtype
DeltidsjobFuldtidsjobGraduate/trainee
Arbejdsområde
Data & AnalyseEksportForskning & UdviklingHuman ResourcesIndkøbKommunikation, Media & SoMeLedelse & PlanlægningMarketing & ReklameOrganisation & ForeningPolitik & SamfundProjektledelseRådgivning & SupportSalg